Wykres porównujący ceny Nectar Desk

 

Niezależnie od tego, jak duży jest Twój zespół– czy tworzy go jeden agent, czy może ponad sto – i tak możesz skorzystać z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.

Porównaj plany cenowe Basic Voice Multi-Channel Nielimitowane
SZCZEGÓŁOWY CENNIK
Miesięczna cena za użytkownika $29 $49 $99
Liczba minut lokalnych połączeń przychodzących Wliczone Wliczone Wliczone
Liczba minut połączeń na infolinię i wychodzących zobacz ceny zobacz ceny Wliczone połączenia wychodzące. Zobacz ceny przychodzących połączeń na infolinię.
Maksymalna liczba agentów 10 25 Nielimitowane
Liczba dołączonych numerów 1 na agenta 1 na agenta 1 na agenta
Numery międzynarodowe Tak Tak Tak
Możliwość korzystania z usług swojego operatora Tak
UTWÓRZ WŁASNE CONTACT CENTER
Natychmiastowy zakup numerów Tak Tak Tak
Niestandardowe wiadomości i muzyka Tak Tak Tak
Godziny pracy Tak Tak Tak
Kolejki 3 Kolejki Nielimitowane Nielimitowane
IVR Tak Tak Tak
Nagrywanie połączeń Nielimitowane Nielimitowane Nielimitowane
Funkcja oddzwaniania Tak Tak Tak
Informowanie o czasie oczekiwania Tak Tak Tak
OBSŁUGA POŁĄCZEŃ
Nielimitowane połączenia współbieżne Tak Tak Tak
Kontrola połączeń Tak Tak Tak
Poczta głosowa ne pocztę e-mail Tak Tak Tak
Historia połączeń Tak Tak Tak
Przekazywanie na telefon Tak Tak Tak
Powiadomienia na pulpicie Tak Tak Tak
Rozszerzenia Tak Tak Tak
Kliknij, aby zadzwoń Tak Tak Tak
CECHY CONTACT CENTER
Dystrybucja połączeń – ACD Tak Tak Tak
Grupy połączeń Tak Tak Tak
Nielimitowane połączenia w kolejce Tak Tak Tak
Przekazywanie w oparciu o umiejętności Tak Tak Tak
Transfery Zimne/Ciepłe Tak Tak Tak
Maskowanie ID dzwoniącego Tak
Kody wysyłania rozmów Tak Tak Tak
Monitorowanie połączeń Tak Tak Tak
Szeptanie podczas połączeń Tak Tak Tak
Podpowiadanie podczas połączeń Tak Tak Tak
Zaawansowana historia kolejek Tak Tak Tak
Automatyczne wybieranie Tak
Oddzwanianie z kolejki Tak Tak Tak
Kanał SMS Tak Tak
Kanał e-mail Tak Tak
Kanał czatu na żywo Tak Tak
Niestandardowe statusy agentów Tak Tak Tak
ANALITYKA I MONITORING
Aktywność agenta Tak Tak Tak
Aktywność kontaktu Tak Tak Tak
Panel podglądowy Call Center Tak Tak Tak
Panel wielokolejkowy w czasie rzeczywistym Tak Tak Tak
Analityka połączeń Tak Tak Tak
Panel podglądu agenta w czasie rzeczywistym Tak Tak Tak
Analityka wydajności agenta Tak Tak Tak
Szczegółowa analityka kolejki Tak Tak Tak
Raport interwałów Tak Tak
Bezpośredni dostęp SQL Tak
Analityka wielokanałowa Tak Tak
INTEGRACJE
Piperdrive Tak Tak Tak
Zendesk Tak Tak Tak
Teamwork Desk Tak Tak Tak
Aktywna kampania Tak Tak Tak
API Tak
POZOSTAŁE FUNKCJE
Skontaktuj się z importerem Tak Tak Tak
mini-CRM Tak Tak Tak
Wsparcie 24/7 (Telefon, Czat) Tak Tak Tak
SLA Tak
Maskowanie karty kredytowej PCI Tak
Oferujemy konta próbne Advanced całkowicie za darmo dla Rozpocznij bezpłatny okres próbnyBez wymaganej karty kredytowej

 

Niech Twoja komunikacja stanie się jeszcze bardziej skuteczna, dzięki rozwiązaniu w chmurze od Nectar

To oprogramowanie to najbardziej korzystne cenowo i zaawansowane rozwiązanie Saas

To tanie all Center w chmurze

W jaki sposób Nectar Desk zwiększa możliwości biznesowe?

Dostarczając całkowity system Contact Center , który może być wdrożony w krótkim czasie po zakupie numeru telefonu i umożliwiając klientom dostosowanie swoich operatorów.

Nectar Desk poprawia wszystkie rozmowy telefoniczne

Nasza firma nie wymaga żadnych dodatkowych umów, niepotrzebnych dodatkowych opłat lub uciążliwego sprzętu. Oferujemy natomiast pełnowymiarowe (24/7) wsparcie telefoniczne i czat w czasie rzeczywistym.

Właściwe Call Center w chmurze

Tworząc oprogramowanie w chmurze Nectar Desk dla Call Center, dbamy o potrzeby każdego z naszych klientów. Traktując to jako naszą wartość nadrzędną, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nasze oprogramowanie Call Center mogło sprostać wszystkim potrzebom i wymaganiom naszym klientom, zapewniając im wygodną pracę i zwiększoną wydajność.

Nie trać czasu i skorzystaj z własnej możliwości na zdobycie zaufania klientów, już dzisiaj zakładając swoje konto próbne!

Wykres porównujący ceny Nectar Desk

Bez względu na to, jak duże lub małe jest Twoje Call Center, czy tworzy go jeden operator, czy może setki, i tak możesz czerpać z niego korzyści, wykorzystując nasze oprogramowanie do Call Center w chmurze.