Jeśli szukasz rozwiązania w postaci Call Contact Center dla swojej firmy, w Nectar Desk mamy coś idealnego dla Ciebie. Przedstawiamy Ci pełne oprogramowanie Call Center z integracją telefonii komputerowej, zintegrowaną technologią odpowiedzi głosowych nagrywaniem wiadomości głosowych, automatyczną dystrybucją połączń, transferami połączeń, rozszerzeniami, monitoringiem połączeń oraz panelami analitycznymi, dzięki którym lepiej zrozumiesz dane i będziesz odpowiednio zażądać swoim Call Center.
Skorzystaj z oprogramowania Call Center, które jest o wiele tańsze niż oprogramowanie naszych głównych konkurentów, jednak wciąż oferuje komplet wszystkich funkcji potrzebnych do kompleksowej obsługi klienta w chmurze. Zobacz alternatywne porównania, aby przekonać się, jak nasza oferta wyróżnia się na tle innych dostawców, takich jak TalkDesk, Five9 i Aircall.
Wykorzystaj nasze bezpłatne możliwości CRM w celu integracji z popularnymi narzędziami CRM, takimi jak Zendesk, Active Campaign, Teamwork Desk, czy Pipedrive. Automatycznie wykonuj kluczowe działania, takie jak tworzenie kontaktów i ofert oraz rejestrowanie połączeń bezpośrednio w platformie Nectar Desk.
Skorzystaj z możliwości Nectar Desk już dzisiaj. Rozpocznij bezpłatny trial bez konieczności podawania danych karty kredytowej.
Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie
Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej
Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów
Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7
Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.
Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny
Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk
Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.
Basic Voice
Zaawansowane funkcje telefoniczne $ 29 Za miesiąc, za agenta Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące* Advanced Call Center Functionality Integracje Kliknij, aby zadzwonić Panele w czasie rzeczywistym Okienko pop-up Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5 |
Multi-Channel
Telefon + SMS + Czat + E-mail $ 49 Za miesiąc, za agenta Wszystkie cechy planu podstawowego Czat na żywo Helpdesk w systemie e-mail / biletowym Nielimitowana liczba agentów Nielimitowana liczba biletów
……………………………………. ……………………………………. |
Unlimited
PowerDialer + Multi-Channel $ 99 Za miesiąc, za agenta
Wszystkie cechy Multi-Channel Power Dialer Nielimitowane połączenia SLA
……………………………………. ……………………………………. |
ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej |
* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania