System telefoniczny w chmurze od Nectar Desk

Produkty firmowe, znane jako systemy telefoniczne w chmurze, będące w posiadaniu stron trzecich, jakim jest na przykład Nectar Desk, są obecnie bardzo popularne.

Pre-Cloud

Firmowe systemy telefoniczne w chmurze powstałe kilka dekad temu umożliwiały gigantycznym przedsiębiorstwom posiadanie numerów podstawowych oraz dodatkowych w różnych działach. Obecnie firmy funkcjonują niezależnie, wykorzystując serwery łączące telefony z funkcjami opartymi na VOiP.

Systemy telefoniczne w chmurze dla małych firm znacząco zmniejszyły koszty ogólne od momentu, gdy firmy hostingowe zajęły się tworzeniem usług systemów telefonicznych, umożliwiając zakupy korporacyjne online. Zapewniony też został dostęp do wielu udogodnień, tworząc w ten sposób system telefoniczny w chmurze dla małych przedsiębiorstw.

Zalety systemu telefonicznego w chmurze

Zakup usług telefonicznych w chmurze umożliwia zmniejszenie kosztów. Korzystanie z już istniejących serwerów, takich jak elektroniczny serwer pocztowy Yahoo, zamiast tworzenia kolejnego serwera pozwala też uniknąć takich obciążeń, jak aktualizacje strukturalne. Renomowane systemy Call Center w chmurze mogą więc okazać się mądrym wyborem.

Charakterystyka i asymilacja

Ta usługa telefoniczna w chmurze umożliwia dostęp do portali zarządzania. System telefoniczny w chmurze dla firm skupia się na tworzeniu opcji połączeń, aby telefony mogły uzyskać dostęp z dowolnego miejsca po ustaleniu kontaktu w ustawieniach formalnych.

Adaptacja i praca na odległość

Użytkownicy mogą skorzystać z opcji adaptacji i utrzymania pracowników zdalnych. Ze względu na zastosowanie wysokiej technologii i obecność w cyberprzestrzeni, pracownicy zdalni mogą zalogować się poprzez swoje telefony z wielu miejsc. Jeśli rozwiązanie hostingowe nie istnieje, wydatki pracownika są zwracane, dzięki czemu koszty procedur zostają pokryte.

Wybór firmowego systemu telefonicznego w chmurze

Weź pod uwagę poziom, potrzeby lub siłę ekonomiczną, aby wybrać odpowiednią i godną zaufania funkcję zaawansowanej technologii.

Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie

 

Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej

Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów

Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7

Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.

Funkcje

  Niestandardowe powitanie główne

  Podstawowa analityka

  Przekazywanie połączeń

  Nagrywanie połączeń

  Nielimitowana obsługa połączeń

  Wysyłanie poczty głosowej na e-mail

  Katalog nazw

  Doskonałe wsparcie

Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny

 

Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk

 

Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.

Basic Voice

Zaawansowane funkcje telefoniczne
Dla zespołów działu wsparcia i centrów telefonicznych

$ 29

Za miesiąc, za agenta

Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące*

Advanced Call Center Functionality

Integracje

Kliknij, aby zadzwonić

Panele w czasie rzeczywistym

Okienko pop-up

Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5

Porównaj plany

Multi-Channel

Telefon + SMS + Czat + E-mail
Kompletny helpdesk dla zespołów ………………………..

$ 49

Za miesiąc, za agenta

Wszystkie cechy planu podstawowego

Czat na żywo

Helpdesk w systemie e-mail / biletowym

Nielimitowana liczba agentów

Nielimitowana liczba biletów

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Unlimited

PowerDialer + Multi-Channel
Nielimitowane połączenia. Idealne rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych

$ 99

Za miesiąc, za agenta

 

Wszystkie cechy Multi-Channel

Power Dialer

Nielimitowane połączenia

SLA

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Oferujemy zaawansowane konta trial całkowicie bezpłatnie przez 14 dni, w tym także kredyty i numery telefoniczne, w celu przetestowania połączeń telefonicznych. ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej

* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania