Najnowocześniejszy system do obsługi połączeń
Integracja telefonii komputerowej nie jest prostym zadaniem. Integracje technologiczne telefonii i oprogramowania są drogie i trudne do wykonania. Nectar Desk, obsługujący system CTI zgodnie z wymaganiami, będzie doskonałym wyborem dla firm z Call Center.
Nectar Desk oferuje wszystkie funkcje, których możesz wymagać od skutecznego oprogramowania CTI:
- Nagrywanie połączeń
- Monitoring połączeń
- Ustawianie połączeń w kolejce
- Przekazywanie wiadomości głosowych na e-mail
- Oprogramowanie umożlwiające automatyczne wybieranie
Nasza technologia integracyjna nie zatrzymuje się jednak na tym. Integracje CRM Nectar Desk umożliwią Ci bezproblemowe podłączenie do niektórych z wiodących na rynku rozwiązań CRM:
- Zapier
- Zendesk
- Active Campaign
- Pipedrive
- Teamwork Desk
Oprócz naszych jednolitych integracji, w Nectar Desk oferujemy także analitykę, dzięki której możesz śledzić aktywność telefoniczną swoich agentów. Nasza analityka danych poinformuje Cię o wydajności Twojego Call Center i da Ci szansę na polepszenie swoich działań w firmie.
Ogólnie mówiąc, integracja CTI Nectar Desk, integracje CRM i analityka to narzędzia, których potrzebujesz, aby Twój Call Center znacząco wyróżniał się na tle konkurencji.
Możliwości technologiczne Nectar Desk są na światowym poziomie i możesz z nich skorzystać w przystępnej cenie. Nie czekaj ani sekundy, zacznij już dzisiaj.
Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie
Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej
Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów
Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7
Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.
Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny
Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk
Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.
Basic Voice
Zaawansowane funkcje telefoniczne $ 29 Za miesiąc, za agenta Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące* Advanced Call Center Functionality Integracje Kliknij, aby zadzwonić Panele w czasie rzeczywistym Okienko pop-up Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5 |
Multi-Channel
Telefon + SMS + Czat + E-mail $ 49 Za miesiąc, za agenta Wszystkie cechy planu podstawowego Czat na żywo Helpdesk w systemie e-mail / biletowym Nielimitowana liczba agentów Nielimitowana liczba biletów
……………………………………. ……………………………………. |
Unlimited
PowerDialer + Multi-Channel $ 99 Za miesiąc, za agenta
Wszystkie cechy Multi-Channel Power Dialer Nielimitowane połączenia SLA
……………………………………. ……………………………………. |
ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej |
* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania