Nectar Desk to rozwiązanie Contact Centre, które pozytywnie zmieni sposób działania Twojego Call Center.
Nectar Desk ułatwi działanie wszystkim Twoim pracownikom i klientom. Nasz zestaw funkcji jest tak bardzo skuteczny, jak to możliwe i obejmuje następujące opcje:
Integracja technologii odpowiedzi głosowych
- Integracja telefonii komórkowej
- Nagrywanie wiadomości głosowych
- Automatyczna dystrybucja połączeń
- Przekazywanie połączeń
- Rozszerzenia
- Monitoring połączeń
Technologię oferowaną w chmurzę możesz z łatwością dodać do swoich podstawowych narzędzi. Automatyczne aktualizacje odbywają się dwa razy w roku, a technologia obsługuje wiele instytucji. To rozwiązanie Call Center zwiększa sprzedaż i udziały na rynku, a tym samym zyski.
Zarządzanie Contact Center w SaaS
Oprogramowanie Contact Center w chmurze Nectar Desk zmniejszy Twoje wydatki na przetwarzanie danych. Oferuje ono szeroki zakres narzędzi do wykorzystania i małe koszty startowe, dzięki czemu cieszy się tak dużym zainteresowaniem.
Bez kłopotów
Ze względu na to, że oprogramowanie Contact Center działa w chmurze, nie musisz kupować, organizować lub aktualizować żadnego sprzętu. Bez względu na to, jakie centrum posiadasz, na pewno zaoszczędzisz spore sumy pieniędzy.
Płatność za korzystanie
Procedura płatności wraz z dokonanym postępem w oprogramowaniu kontaktowym oznacza, że płacisz tylko za użyte narzędzia. W ten sposób możesz dopasować zakres usług do indywidualnych potrzeb swojej firmy i zaoszczędzić pieniądze. Uwzględniane są nawet wszystkie okresy świąteczne. Również szybko zmieniające się potrzeby nie stanowią żadnego problemu dla oprogramowania do zarządzania Contact Center.
Automatyczne aktualizacje
W większości przypadków regularne aktualizacje są niezbędne w celu uniknięcia zakłóceń. Jeśli chodzi o usługi Contact Center, odbywają one dwa razy w roku, czyniąc korzystanie z wszystkich możliwości jeszcze bardziej wygodnym. Są one wliczone w koszty rejestracji.
Wygodne wsparcie wielu Centrów
W przypadku przechodzenia z jednej technologii na drugą, zarządzanie i tak jest wygodne, gdyż cała ciężka praca dzielona jest między nas. Ze względu na to, że obsługujemy centra w wielu lokalizacjach, wszystko możemy organizować z jednej bazy. Nectar Desk może więc znacząco poprawić standardy obsługi Twojego Contact Center.
Nectar Desk wykorzystuje również integrację CRM z Zendesk, Active Campaign, Pipedrive oraz Teamwork Desk, aby jak najlepiej wykorzystywać te funkcje.
To jednak nie wszystko. Nectar Desk znajduje się w czołówce technologicznej. Oferujemy panel analityczny, dzięki któremu zaoszczędzisz pieniądze i będziesz cieszyć się lepszą wydajnością swojego personelu.
Na tle konkurentów, takich jak Five9 czy Aircall, Nectar Desk śmiało można nazwać najlepszym rozwiązaniem, jeżeli chodzi o międzynarodowy numer telefoniczny.
Wybór jest oczywisty. Dołącz do nas i już dzisiaj zacznij korzystać z Nectar Desk.
Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie
Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej
Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów
Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7
Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.
Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny
Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk
Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.
Basic Voice
Zaawansowane funkcje telefoniczne $ 29 Za miesiąc, za agenta Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące* Advanced Call Center Functionality Integracje Kliknij, aby zadzwonić Panele w czasie rzeczywistym Okienko pop-up Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5 |
Multi-Channel
Telefon + SMS + Czat + E-mail $ 49 Za miesiąc, za agenta Wszystkie cechy planu podstawowego Czat na żywo Helpdesk w systemie e-mail / biletowym Nielimitowana liczba agentów Nielimitowana liczba biletów
……………………………………. ……………………………………. |
Unlimited
PowerDialer + Multi-Channel $ 99 Za miesiąc, za agenta
Wszystkie cechy Multi-Channel Power Dialer Nielimitowane połączenia SLA
……………………………………. ……………………………………. |
ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej |
* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania