Wewnętrzne rozwiązanie Call Center od Nectar Desk

Posiadanie znakomitego systemu w Call Center, które obsługuje wszystkie połączenia przychodzące, jest niezbędne.

Call Center obsługujące połączenia przychodzące cechuje się własnymi potrzebami, a Nectar Desk jest w stanie spełnić je wszystkie. Twoje Call Center z połączeniami przychodzącymi otrzyma dostęp do wszystkich funkcji, dzięki którym jego działanie stanie się jeszcze bardziej skuteczne. Są to:

  • Zintegrowana technologia odpowiedzi głosowych
  • Numery telefoniczne
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Nagrywanie wiadomości głosowych
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Rozszerzenia
  • Zarządzanie kolejkami połączeń
  • Monitoring połączeń

I wiele więcej!

Nectar Desk przygotowuje osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje, do tego, aby stać się znakomitymi pracownikami, potrafiącymi odpowiednio dbać o użytkowników i dobrze zarządzać operacjami.

Ambasadorzy danego Call Center z połączeniami przychodzącymi przechodzą również określone szkolenia, aby mieć pewność, że każdemu użytkownikowi zostanie udzielone tanie i proste wsparcie.
Funkcjonowanie Nectar Desk

Obsługa klienta w Call Center z połączeniami przychodzącymi umożliwia końcowym użytkownikom odpowiadanie na pytania na dowolny temat ze względu na prosty system obsługi klienta i łatwiejsze zrozumienie różnych akcentów i nie tylko.

Ze względu na to, że usługa Call Center z połączeniami przychodzącymi wykorzystuje zaawansowane narzędzia i technologie, umożliwia użytkownikom pozostanie w kontakcie tyle razy, ile tylko jest to możliwe. Oferuje ona także otwartą linię wsparcia klienta obsługiwaną przez pracowników Call Center. Użytkownicy rozpoczynający korzystanie z oprogramowania Call Center mogą więc znacząco skorzystać z wszystkich możliwości, aby rozwinąć swoją firmę.

Powody, ze względu na które Nectar Desk jest bardziej korzystny niż Twoje aktualne oprogramowanie Call Center z połączeniami przychodzącymi

Ze względu na dostępność infrastruktury wysokiej technologii i dobrych udogodnień telekomunikacyjnych, każdą skargę można łatwo rozpatrzyć i rozwiązać. Dzięki oprogramowaniu Call Center z połączeniami przychodzącymi możesz szybko i prosto odpowiadać na wszelkiego typu zażalenia.

Nectar Desk profesjonalnie radzi sobie z każdą sytuacją. Chodzi przede wszystkim o to, aby poprzez dedykację pomóc Twojej firmie wykonać kolejny krok do przodu, komunikując się z pracownikami i patronami.

Rozwiązanie Call Center z połączeniami inicjowanymi przez klienta, oprócz sprawnej obsługi zapytań, zapewnia także brak skarg w przyszłości i utrzymywanie odpowiednich relacji między firmą a klientami.
Usługi dostępne w każdej chwili

Oprogramowanie Call Center z połączeniami przychodzącymi oferuje wiele funkcji przydatnych w obrębie różnych rynków i dlatego potrafi sprostać potrzebom klientów. Niektóre z usług dostępne są dla użytkowników 24/7. Są to między innymi: wsparcie klienta, wsparcie kanału, wsparcie techniczne i przetwarzanie zamówień.

Poza naszymi światowej klasy funkcjami, takimi jak automatyczne monitorowanie połączeń, nagrywanie połączeń i system IVR, możesz też skorzystać z naszej analityki połączeń, która umożliwia wgląd w rozwój firmy i daje szansę na zaoszczędzenie czasu oraz pieniędzy.

Nie możesz przewidzieć godzin, w których będzie odbywać się najwięcej połączeń? Analityka Nectar Desk przedstawi Ci dane, których potrzebujesz, aby zaplanować pracę swojego personelu i agentów. Nectar Desk korzysta również z integracji CRM z topowymi serwisami CRM, takimi jak:

  • Zendesk
  • Active Campaign
  • Pipedrive
  • Teamwork Desk

Na tle konkurentów, takich jak Five9 czy Aircall, Nectar Desk, Nectar Desk prezentuje się najlepiej. Twoja firma szybko rozwinie się i zacznie prosperować. Rozpocznij już dzisiaj i stwórz najlepsze Call Center z połączeniami przychodzącymi w swojej branży.

Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie

 

Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej

Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów

Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7

Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.

Funkcje

  Niestandardowe powitanie główne

  Podstawowa analityka

  Przekazywanie połączeń

  Nagrywanie połączeń

  Nielimitowana obsługa połączeń

  Wysyłanie poczty głosowej na e-mail

  Katalog nazw

  Doskonałe wsparcie

Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny

 

Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk

 

Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.

Basic Voice

Zaawansowane funkcje telefoniczne
Dla zespołów działu wsparcia i centrów telefonicznych

$ 29

Za miesiąc, za agenta

Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące*

Advanced Call Center Functionality

Integracje

Kliknij, aby zadzwonić

Panele w czasie rzeczywistym

Okienko pop-up

Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5

Porównaj plany

Multi-Channel

Telefon + SMS + Czat + E-mail
Kompletny helpdesk dla zespołów ………………………..

$ 49

Za miesiąc, za agenta

Wszystkie cechy planu podstawowego

Czat na żywo

Helpdesk w systemie e-mail / biletowym

Nielimitowana liczba agentów

Nielimitowana liczba biletów

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Unlimited

PowerDialer + Multi-Channel
Nielimitowane połączenia. Idealne rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych

$ 99

Za miesiąc, za agenta

 

Wszystkie cechy Multi-Channel

Power Dialer

Nielimitowane połączenia

SLA

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Oferujemy zaawansowane konta trial całkowicie bezpłatnie przez 14 dni, w tym także kredyty i numery telefoniczne, w celu przetestowania połączeń telefonicznych. ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej

* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania