Rozwiązanie Call Center z połączeniami wychodzącymi od Nectar Desk

Centra, które wykonują połączenia wychodzące do obecnych i potencjalnych klientów znane są też jako Contact Centers.

Te centra, zamiast odbierać, połączenia same dzwonią do klientów, udzielając im proaktywnej pomocy i poznając ich motywy Dzięki użyciu oprogramowania w chmurze dla Call Center z połączeniami wychodzącymi, firmy mogą aktywnie angażować się w kontakt ze swoimi klientami.

Nectar Desk

Dzięki oprogramowaniu Call Center z połączeniami wychodzącymi od Nectar Desk, możliwe staje się innowacyjne połączenie topowych rozwiązań telefonicznych i organizacji. Zapewnia to proaktywne wsparcie i umożliwia pełną kontrolę nad nową firmę z powszechnej platformy, na której możesz jednocześnie zarządzać kilkoma kanałami komunikacji z klientem.

Proaktywne wsparcie

Wykonywanie połączeń wychodzących zapewnia proaktywne wsparcie. Kontakt z klientami przed pojawieniem się problemów pozwala zyskać ich zaufanie.

Aby mieć pewność, że Twoja firma oferuje znakomite wsparcie, musisz pytać klientów, w jaki sposób możesz spełnić ich życzenia i potrzeby. Call Center z połączeniami wychodzącymi stanowi platformę do dogłębnego przeprowadzania badań telefonicznych.
Odnawianie i ekspansja

Te połączenia umożliwiają Ci pielęgnowanie przyjaznych relacji z klientami. Gdy nadejdzie czas odnowy pakietu, zawsze możesz wykonać połączenie telefoniczne z ofertą, która w przekonujący sposób informuje klientów o promocji i stwarza im dodatkowe możliwości.

Śledzenie sukcesu

Oprogramowanie Call Center z połączeniami wychodzącymi umożliwia Twojej firmie wykorzystywanie danych klientów podczas każdej rozmowy, aby móc w ten sposób śledzić ich wskaźniki powodzenia.

Najbardziej skuteczne praktyki

Chociaż firmy uważają, że rozmowy telefoniczne w czasie rzeczywistym są skuteczne, ważne jest, aby wykonywać je o odpowiedniej godzinie i we właściwy sposób, stosując administrację połączeń, taką jak wybieranie przewidujące, które zmniejsza koszty i poprawia produktywność.

Firmowe połączenia telefoniczne postrzegane są jako działania przeszkadzające, więc ważne jest, aby rozmowy telefoniczne były krótkie i konkretne. Musi być jakiś powód, aby zadzwonić, gdyż tylko w ten sposób można uniknąć irytacji klienta. Za pomocą praktyk śledzenia, możesz opracować wzorce, które zapewnią Ci najlepsze zyski z korzystania z oprogramowania Call Center z połączeniami wychodzącymi.

Dopasowanie do firmy

Jeśli Twojej firmie zależy na interakcji z klientami, aby uniknąć problemów, zachęcić do rozwoju i zapewnić im lepsze usługi, oprogramowanie Call center z połączeniami wychodzącymi na pewno zasługuje na Twoją uwagę. Cały postęp prac zostanie przedstawiony w systemie w jednym miejscu, dzięki czemu każde połączenie może być jeszcze bardziej skuteczne.
Twoje Call Center z połączeniami wychodzącymi musi działać na wyższym poziomie niż konkurencja. Analityka Call Center, śledzenie połączeń, śledzenie wydajności i wszystkie standardowe funkcje Call Center trudno znaleźć w jednym produkcie.

Jest jednak Nectar Desk, który sprawi, że Twoje Call Center z połączeniami wychodzącymi będzie mogło korzystać z wszystkich standardowych funkcji, aby Twoi agenci jak najlepiej wykonywali swoją pracę. Te funkcje to:

  • Zintegrowana technologia odpowiedzi głosowych
  • Numery telefoniczne
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Nagrywanie wiadomości głosowych
  • Automatyczna dystrybucja połączeń
  • Przekazywanie połączeń
  • Rozszerzenia
  • Monitoring połączeń

Nectar Desk korzysta również z integracji CRM z najlepszymi rozwiązaniami na rynku, takimi jak:

  • Zendesk
  • Active Campaign
  • Pipedrive
  • Teamwork Desk

Ułatwiamy także pacę Twojej kadrze zarządzającej. Odpowiednie godziny zatrudnienia pracowników są trudne do przewidzenia. Dzięki naszemu przewidującemu panelowi analizującemu połączenia, oferujemy Twoim kierownikom narzędzia do oceny wydajności agentów i personelu oraz tworzenia optymalnego harmonogramu.

Zamiast zatrudniać zewnętrzne Contact Center, z pomocą Nectar Desk możesz kontrolować własne Call Center z połączeniami wychodzącymi. Nasze przystępne ceny czynią Nectar Desk odpowiednim rozwiązaniem dla Twojego Call Center.

Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie

 

Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej

Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów

Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7

Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.

Funkcje

  Niestandardowe powitanie główne

  Podstawowa analityka

  Przekazywanie połączeń

  Nagrywanie połączeń

  Nielimitowana obsługa połączeń

  Wysyłanie poczty głosowej na e-mail

  Katalog nazw

  Doskonałe wsparcie

Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny

 

Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk

 

Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.

Basic Voice

Zaawansowane funkcje telefoniczne
Dla zespołów działu wsparcia i centrów telefonicznych

$ 29

Za miesiąc, za agenta

Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące*

Advanced Call Center Functionality

Integracje

Kliknij, aby zadzwonić

Panele w czasie rzeczywistym

Okienko pop-up

Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5

Porównaj plany

Multi-Channel

Telefon + SMS + Czat + E-mail
Kompletny helpdesk dla zespołów ………………………..

$ 49

Za miesiąc, za agenta

Wszystkie cechy planu podstawowego

Czat na żywo

Helpdesk w systemie e-mail / biletowym

Nielimitowana liczba agentów

Nielimitowana liczba biletów

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Unlimited

PowerDialer + Multi-Channel
Nielimitowane połączenia. Idealne rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych

$ 99

Za miesiąc, za agenta

 

Wszystkie cechy Multi-Channel

Power Dialer

Nielimitowane połączenia

SLA

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Oferujemy zaawansowane konta trial całkowicie bezpłatnie przez 14 dni, w tym także kredyty i numery telefoniczne, w celu przetestowania połączeń telefonicznych. ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej

* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania