Aby jednak zapewnić wysoką jakość usług swoim lojalnym klientom, potrzebują oprogramowania Call Center, które będzie działać bardzo dobrze. Nectar Desk przedstawia oprogramowanie Call Center dla małych firm w przystępnej cenie i z wszystkimi potrzebnymi funkcjami, wśród których znajdują się:
-
-
- Integracja telefonii komputerowej
-
- Zintegrowana technologia odpowiedzi głosowych
-
- Monitoring połączeń
-
- Automatyczna dystrybucja połączeń
-
- Przekazywanie połączeń
-
- Nagrywanie wiadomości głosowych
-
- Rozszerzenia
-
-
-
-
-
-
-
To nie wszystko, jeśli chodzi o niesamowitą wartość Nectar Desk. Nasz panel analityczny Call Center pomoże Twojej małej firmie lepiej zrozumieć dane i na ich podstawie odpowiednio zarządzać Call Center. Nectar Desk to słuszny wybór dla małych firm z Call Center. Na tle konkurencji, takiej jak Talkdesk czy Aircall, Nectar Desk wyróżnia się zestawem funkcji i ceną. Nectar Desk oferuje także najsprawniejszą integrację z najlepszymi narzędziami CRM:
-
-
-
-
-
-
-
-
- Active Campaign
- Teamwork Desk
- Zendesk
- Pipedrive
-
-
-
-
-
-
-
Dbamy o to, aby zapewnić Twojemu Call Center najlepsze narzędzia do obsługi klientów. Zdecyduj się rozwinąć Call Center w swojej małej firmie i zacznij korzystać z Nectar Desk już dzisiaj.
Dowiedz się, jak Nectar Desk może pomóc Twojej firmie
Oferujemy kompleksowe oprogramowanie Call Center, które możesz skonfigurować w ciągu zaledwie kilku minut, od zakupu numeru do dostosowania swoich agentów i nie tylko. Bez umów. Bez ukrytych opłat. Bez sprzętu. Wsparcie telefoniczne i czat na żywo 24/7.

IVR, ACD i więcej
Oferujemy Ci wszystkie standardowe funkcje, jakich możesz oczekiwać od oprogramowania Call Center: IVR, rozszerzenia, nagrywanie połączeń, połączenia na numery lokalne i darmowe i nie tylko.

Zaawansowana analityka agentów
Wiedza na temat wydajności swoich agentów jest bezcenna. Oferujemy pełną widoczność, która obejmuje czas odpowiedzi, dostępność agenta, możliwość nagrywania, słuchania na żywo oraz tworzenia niestandardowych raportów i alertów.

Wsparcie 24/7
Nie musisz ponosić dodatkowych opłat, aby otrzymać wsparcie na wysokim poziomie. Nasz kompetentny zespół wsparcia chętnie pomoże Ci zawsze wtedy, gdy będziesz tego potrzebować.
Nectar Desk – odpowiedni dla Ciebie zaawansowany system telefoniczny
Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Wykres porównujący ceny Nectar Desk
Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.
Basic Voice
Zaawansowane funkcje telefoniczne $ 29 Za miesiąc, za agenta Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące* Advanced Call Center Functionality Integracje Kliknij, aby zadzwonić Panele w czasie rzeczywistym Okienko pop-up Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5 |
Multi-Channel
Telefon + SMS + Czat + E-mail $ 49 Za miesiąc, za agenta Wszystkie cechy planu podstawowego Czat na żywo Helpdesk w systemie e-mail / biletowym Nielimitowana liczba agentów Nielimitowana liczba biletów
……………………………………. ……………………………………. |
Unlimited
PowerDialer + Multi-Channel $ 99 Za miesiąc, za agenta
Wszystkie cechy Multi-Channel Power Dialer Nielimitowane połączenia SLA
……………………………………. ……………………………………. |
ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej |
* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania