Dodaj przycisk “Utwórz kontakt” na klawiaturze wybierania, która tworzy kontakt w Pipedrive bezpośrednio z Nectar Desk
Dodaj przycisk “Utwórz ofertę na klawiaturze wybierania, która tworzy ofertę w Pipedrive bezpośrednio z Nectar Desk
Dodaj przycisk “Utwórz notatkę na klawiaturze wybierania, która tworzy notatkę w Pipedrive bezpośrednio z Nectar Desk
Wyświetlaj informacje na temat dzwoniącego wyszukane z Pipedrive dla połączenia przychodzącego
Automatycznie rejestruj wszystkie połączenia związane z Pipedrive
Dodaj przycisk “Rejestruj ostatnie połączenie” na klawiaturze wybierania, która rejestruje ostatnie zakończone połączenia w Pipedrive

Aby dowiedzieć się więcej o integracji z Pipedrive, kliknij TUTAJ
Wykres porównujący ceny Nectar Desk
Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.
Basic Voice
Zaawansowane funkcje telefoniczne $ 29 Za miesiąc, za agenta Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące* Advanced Call Center Functionality Integracje Kliknij, aby zadzwonić Panele w czasie rzeczywistym Okienko pop-up Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5 |
Multi-Channel
Telefon + SMS + Czat + E-mail $ 49 Za miesiąc, za agenta Wszystkie cechy planu podstawowego Czat na żywo Helpdesk w systemie e-mail / biletowym Nielimitowana liczba agentów Nielimitowana liczba biletów
……………………………………. ……………………………………. |
Unlimited
PowerDialer + Multi-Channel $ 99 Za miesiąc, za agenta
Wszystkie cechy Multi-Channel Power Dialer Nielimitowane połączenia SLA
……………………………………. ……………………………………. |
ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej |
* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania