Nectar Desk + Zendesk

 

Najlepszy system telefoniczny i oprogramowanie Call Center dla Zendesk

 Automatycznie twórz bilety wsparcia w Zendesk z połączeń przychodzących i wychodzących w Nectar Desk

 Automatycznie twórz bilety wsparcia w Zendesk dla każdej otrzymanej wiadomości głosowej w Nectar Desk

 

 

 

Aby dowiedzieć się więcej o integracji z Zendesk, kliknij TUTAJ

Z łatwością zintegruj Zendesk z Nectar Desk

Wykres porównujący ceny Nectar Desk

 

Bez względu na to, czy Twój zespół składa się z jednego agenta, czy ponad stu, skorzystaj z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.

Basic Voice

Zaawansowane funkcje telefoniczne
Dla zespołów działu wsparcia i centrów telefonicznych

$ 29

Za miesiąc, za agenta

Nielimitowane lokalne połączenia przychodzące*

Advanced Call Center Functionality

Integracje

Kliknij, aby zadzwonić

Panele w czasie rzeczywistym

Okienko pop-up

Wsparcie telefoniczne/czat/e-mail 24/5

Porównaj plany

Multi-Channel

Telefon + SMS + Czat + E-mail
Kompletny helpdesk dla zespołów ………………………..

$ 49

Za miesiąc, za agenta

Wszystkie cechy planu podstawowego

Czat na żywo

Helpdesk w systemie e-mail / biletowym

Nielimitowana liczba agentów

Nielimitowana liczba biletów

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Unlimited

PowerDialer + Multi-Channel
Nielimitowane połączenia. Idealne rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych

$ 99

Za miesiąc, za agenta

 

Wszystkie cechy Multi-Channel

Power Dialer

Nielimitowane połączenia

SLA

 

……………………………………. …………………………………….

Porównaj plany

Oferujemy zaawansowane konta trial całkowicie bezpłatnie przez 14 dni, w tym także kredyty i numery telefoniczne, w celu przetestowania połączeń telefonicznych. ROZPOCZNIJ DARMOWY TRIAL Bez podawania danych karty kredytowej

* Nielimitowane połączenia podlegają zasadom właściwego użytkowania