Niestandardowe statusy agentów
Tworzenie statusów agentów w oparciu o potrzeby firmy
Monitoring aktywności zmiany statusów agentów
Zarządzanie kolejką i innymi połączeniami w zależności od statusów
Tworzenie statusów agentów w oparciu o potrzeby firmy
Monitoring aktywności zmiany statusów agentów
Zarządzanie kolejką i innymi połączeniami w zależności od statusów
Poczta głosowa przez e-mail
Dzięki poczcie głosowej przez e-mail osoby dzwoniące do Ciebie mogą zostawiać Ci wiadomości, gdy żaden z agentów Call Center nie jest dostępny.
W Nectar Desk możesz otrzymać powiadomienie z linkiem na indywidualny adres e-mail lub listę adresów. Adres e-mail i imię osoby, od której pochodzi e-mail, również mogą być dopasowane, więc jeśli chcesz ustawić filtry e-mail dla specyficznego adresu, możesz ustawić filtrowanie poprzez adres e-mail. Ponadto, jeśli klient zostawi wiadomość głosową ze względu na dużą liczbę połączeń w kolejce lub określony czas oczekiwania, dowiesz się o tym dzięki tytułowi wiadomości głosowej.