“Zimne”/”ciepłe” transfery
Przedstawianie dzwoniącego innemu agentowi
Transfer połączeń w obrębie Nectar Desk lub na niestandardowy numer telefoniczny
Przedstawianie dzwoniącego innemu agentowi
Transfer połączeń w obrębie Nectar Desk lub na niestandardowy numer telefoniczny
Oprogramowanie Call Transfer
Umożliwia Twoim klientom wybór i używanie transferu “zimnego” i “ciepłego” w zależności od sytuacji.
Nectar Desk oferuje Ci zarówno „zimne”, jak i „ciepłe” transfery. W przypadku „ciepłego” transferu Twój agent wybierze numer i będzie rozmawiał z osobą, która odbierze połączenie przed transferem dzwoniącego do niej. Może to także obejmować trójstronną konferencję przed rozłączeniem się agenta. „Zimny” transfer to natomiast sytuacja, w której Twój agent po prostu wybierze numer dla klienta i rozłączy się zanim strona docelowa nawiąże połączenie.
Możesz wykazać się elastycznością, sugerując swoim agentom metodę, jakiej powinni używać w konkretnej sytuacji.