unlimited-calls-in-queue

Nielimitowane połączenia w kolejce

 Zarządzanie limitami połączeń w kolejce (domyślnie bez limitu)

 Ustawianie limitów w zależności od czasu oczekiwania

 Niestandardowe akcje w przypadku osiągnięcia limitu

Każde połączenie zostanie umieszczone w kolejce, więc klienci nie będą irytować się, gdy usłyszą sygnał zajętej linii.

  • Śledź historię aktywności połączeń ze swoimi kontaktami
  • Nagrywaj wszystkie połączenia z danym kontaktem
  • Wykorzystuj okienko pop-up z danymi CRM przy połączeniach przychodzących
  • Dodawaj notatki i modyfikuj kontakt podczas połączeniaDzięki Nectar Desk

możesz mieć w kolejce nielimitowaną liczbę połączeń. Twoi klienci nie usłyszą już sygnału zajętej linii, gdy będą do Ciebie dzwonić. Każde połączenie umieszczane będzie w kolejce, więc klienci będą wiedzieć, kiedy możesz im pomóc.