IVR

IVR (Interactive Voice Response)

 Przekierowywanie połączeń w oparciu o wybór klientów

 Każdy numer może mieć własny IVR

 Zamiana tekstu na mowę dostępna dla wiadomości powitalnych

IVR. IVR rozpoznaje mowę i tony DTMF wprowadzone za pomocą klawiatury, aby dostarczyć klientom właściwe informacje lub połączenie z agentem.

IVR (ang. Interactive Voice Response) to nazwa systemu w telekomunikacji, umożliwiającego interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. IVR ma więc funkcjonalność automatycznego Call Center (lub jego części). Osoba dzwoniąca po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów za pomocą aparatu z wybieraniem tonowym DTMF lub czasami za pomocą głosu (Rozpoznawanie mowy) wybiera poszczególne pozycje z menu.
[Wikipedia]

Skonfiguruj liczne poziomy IVR za pomocą administracyjnego interfejsu Nectar Desk, aby mieć pewność, że Twoi klienci będą przekierowywani do odpowiednich informacji lub agentów w najbardziej skuteczny sposób. Dla IVR możesz ustawić także dostosowane godziny pracy oraz wcześniej nagrane wiadomości powitalne i muzykę.