Call Center Monitoring

Usługa telefoniczna VoIP.

Tworzenie statusów agentów w oparciu o potrzeby firmy

Monitoring aktywności zmiany statusów agentów

Zarządzanie kolejką i innymi połączeniami w zależności od statusów

Wykorzystaj protokół Voice over Internet, aby umożliwić usługi komunikacyjne (dzwonienie, wysyłanie widomości tekstowych i wideo) poprzez publiczną sieć internetową.

VoIP Nectar Desk to ostatnio szybko rozwijająca się usługa telefoniczna która umożliwia wykonywanie indywidualnych połączeń w cyberprzestrzeni za pomocą szybkiej sieci WiFi i systemu VoIP.

Usługa VoIP Nectar Desk obejmuje cenne funkcje, takie jak dzwonienie, wiadomości tekstowe i wiadomości wideo, które mogą spełnić wszystkie Twoje wymagania w zakresie komunikacji. Ze względu na to, że kontrolowanie intensywności połączeń odgrywa istotną rolę w firmie, Voice over IP umożliwia Ci dostosowanie usługi do potrzeb firmy i tym samym zwiększenie ogólnej produktywności.

Ustawienia sieci pozwolą Ci utrzymać się na szczycie, mając pełną kontrolę nad firmą przez cały czas.