Tabela porównująca ceny Nectar Desk

Niezależnie od tego, jak duży jest Twój zespół – czy tworzy go jeden agent, czy może ponad sto – i tak możesz skorzystać z wszystkich funkcji naszego rozwiązania.

Porównaj plany cenowe Unlimited
SZCZEGÓŁOWY CENNIK
Miesięczna cena za użytkownika $50
Liczba minut lokalnych połączeń przychodzących Wliczone
Liczba minut połączeń na infolinię i wychodzących Zawarte w zestawie.
Zobacz ceny za dolary przychodzące bezpłatnie.
Maksymalna liczba agentów Unlimited
Liczba dołączonych numerów 1 na agenta
Numery międzynarodowe Tak
Możliwość korzystania z usług swojego operatora Tak
UTWÓRZ WŁASNE CONTACT CENTER
Natychmiastowy zakup numerów Tak
Niestandardowe wiadomości i muzyka Tak
Godziny pracy Tak
Kolejki Unlimited
IVR Tak
Nagrywanie połączeń Unlimited
Funkcja oddzwaniania Tak
Informowanie o czasie oczekiwania Tak
OBSŁUGA POŁĄCZEŃ
Nielimitowane połączenia współbieżne Tak
Kontrola połączeń Tak
Poczta głosowa ne pocztę e-mail Tak
Historia połączeń Tak
Przekazywanie na telefon Tak
Powiadomienia na pulpicie Tak
Rozszerzenia Tak
Kliknij, aby zadzwoń Tak
CECHY CONTACT CENTER
Dystrybucja połączeń – ACD Tak
Grupy połączeń Tak
Nielimitowane połączenia w kolejce Tak
Przekazywanie w oparciu o umiejętności Tak
Transfery Zimne/Ciepłe Tak
Maskowanie ID dzwoniącego Tak
Kody wysyłania rozmów Tak
Monitorowanie połączeń Tak
Szeptanie podczas połączeń Tak
Podpowiadanie podczas połączeń Tak
Zaawansowana historia kolejek Tak
Automatyczne wybieranie Tak
Oddzwanianie z kolejki Tak
Kanał SMS Tak
Kanał e-mail Tak
Kanał czatu na żywo Tak
Niestandardowe statusy agentów Tak
ANALITYKA I MONITORING
Aktywność agenta Tak
Aktywność kontaktu Tak
Panel podglądowy Call Center Tak
Panel wielokolejkowy w czasie rzeczywistym Tak
Analityka połączeń Tak
Panel podglądu agenta w czasie rzeczywistym Tak
Analityka wydajności agenta Tak
Szczegółowa analityka kolejki Tak
Raport interwałów Tak
Bezpośredni dostęp SQL Tak
Analityka wielokanałowa
INTEGRACJE
Piperdrive Tak
Zendesk Tak
Aktywna kampania Tak
API Tak
POZOSTAŁE FUNKCJE
Skontaktuj się z importerem Tak
mini-CRM Tak
Wsparcie 24/7 (Telefon, Czat) Tak
SLA Tak
Maskowanie karty kredytowej PCI Tak
Oferujemy konta próbne Advanced całkowicie za darmo Rozpocznij bezpłatny okres próbny

Niech Twoja komunikacja stanie się jeszcze bardziej skuteczna, dzięki rozwiązaniu w chmurze od Nectar

To oprogramowanie to najbardziej korzystne cenowo i zaawansowane rozwiązanie Saas

To tanie all Center w chmurze

W jaki sposób Nectar Desk zwiększa możliwości biznesowe?

Dostarczając całkowity system Contact Center, który może być wdrożony w krótkim czasie po zakupie numeru telefonu i umożliwiając klientom dostosowanie swoich operatorów.

Nectar Desk poprawia wszystkie rozmowy telefoniczner

Nasza firma nie wymaga żadnych dodatkowych umów, niepotrzebnych dodatkowych opłat lub uciążliwego sprzętu. Oferujemy natomiast pełnowymiarowe (24/7) wsparcie telefoniczne i czat w czasie rzeczywistym.

Właściwe Call Center w chmurze

Tworząc oprogramowanie w chmurze Nectar Desk dla Call Center, dbamy o potrzeby każdego z naszych klientów. Traktując to jako naszą wartość nadrzędną, robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nasze oprogramowanie Call Center mogło sprostać wszystkim potrzebom i wymaganiom naszym klientom, zapewniając im wygodną pracę i zwiększoną wydajność.

Nie trać czasu i skorzystaj z własnej możliwości na zdobycie zaufania klientów, już dzisiaj zakładając swoje konto próbne!

Wykres porównujący ceny Nectar Desk

Bez względu na to, jak duże lub małe jest Twoje Call Center, czy tworzy go jeden operator, czy może setki, i tak możesz czerpać z niego korzyści, wykorzystując nasze oprogramowanie do Call Center w chmurze.