Zwiększ swoje zyski poprzez dodanie
Raporty i Analityka: droga do przyszłości i ścieżka do wyższych marż oraz nowych możliwości.
Dzięki rozwiązaniom typu White Label możesz zastosować oprogramowanie Call Center w chmurze, które obejmuje raporty i analitykę, zapewniając jeszcze wyższą jakość usług Twoim partnerom i potencjalnym klientom, jak również wyższe marże z usług, które stanowią naturalny komponent Twoich podstawowych ofert produktów VoIP.

Zwiększ swoje zyski
Rozsądne i konkurencyjne ceny: zwiększ swoje zyski. Dodanie rozwiązania SaaS do swojej propozycji daje Ci więcej marży podczas negocjowania ofert i przekłada się na wyższe marże partnerów biznesowych i nie tylko

Pokonaj swoją konkurencję>
Wyróżnij swój biznes VoIP i zdobądź przewagę nad konkurencją, dostarczając swoim klientom większą wartość. Znacząco zwiększ lojalność i zapewnij równość relacji z obecnymi klientami.

Pełne wsparcie na rynku
Usługi transformacji firmy obejmują szkolenia na temat sprzedaży, materiały marketingowe i pełną zasobów bazę wiedzy, aby umożliwić łatwy rozwój Twojego zespołu działu sprzedaży i wsparcia oraz obecnych klientów.
Zapytaj o informacje na temat White Label
Poproś o więcej informacji i rozpocznij swoją
drogę ku wyższym marżom i zwiększonym zyskom
Nectar Desk – odpowiednie oprogramowanie Call Center w chmurze
Stworzyliśmy Nectar Desk, trzymając się prostego założenia – aby nie pobierać od klientów opłat zanim nie spróbują naszego produktu i nie będą z niego zadowoleni. Zadbaliśmy, aby był on prosty w użyciu i umożliwiał łatwe zarządzanie interakcjami z klientami. Zachęcamy Cię do przetestowania Nectar Desk. Zobacz, jak nasze oprogramowanie telefoniczne w chmurze może zmienić Twoje podejście do klientów.

Oferowanie niskiej jakości usług VoIP bardzo obniża marże. Być może nadszedł czas, aby ponownie ocenić oferty i zwiększyć zyski, wyróżniając się na tle tysiąca dostawców VoIP dostępnych obecnie na rynku? Czy przerażają Cię te wszystkie tendencje?
Masz plan, aby przetrwać?
Pomogliśmy już wielu dostawcom systemów telefonicznych i VoIP rozwinąć swoje oferty i poprawić wartość oferowaną klientom.